لیوان چای رو مثل ـ یک شی قیمتی تو جفت دستم گرفتم ، حتی نمی تونم فکرشُ بکنم که داره یکی از آهنگ های پینک فلوید از استریو خونه ت پخش می شه و با کسی غیر از من تو اون اتاق آخری که همیشه لباس هات وسط ـ زمینش پهن ـ یه چی هایی رو تجربه کنی ... 

پ .ن : به من نه اما به زنانگی ام حق بده .

نظرات 18 + ارسال نظر
سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام مجدد ! چندتا سوال داشتم !
۱) طبق گفته های خود شما سر شما خیلی شلوغه چون هم شاغلین هم دانشجو و هم واسه ارشد درس می خونید چه جوری فرصت می کنید هر روز چندتا مطلب آپلود کنید ؟
۲) چرا تو متنهای شما احساسات بیشتر به صورت مردانه است ؟ انگار یه مرد این متنها را نوشته !

راستی جواب کامنتهای که قبلا گذاشتم را ندادید !!!

این روزها همه اداره جات ها و مراکز خصوصی به اینترنت مجهز هستند و دروس مهندسی آی تی نیز ..
مثنوی هفتاد من که نمیخوام بنویسم .. همه اش دو خط ـ
یکی از دلایل برتری ما زن ها به شما مرد ها آن است که در آن ـ واحد چندین کار با هم انجام می دهیم .. فراموش تان نشود ...
.
به هر کامنتی که دوست داشته باش جواب میدهم و باقی را بی پاسخ می گذارم ...
به شما حق داده شده که بخوانید اما فضولی نکنید ...

اوستا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

حق با توئه
این حداقل انتظار از معشوقت است که تا زمانی که با توئه بهت خیانت نکنه.

نه ... نه ....
اشتباه نکن ... من چنین انتظاری ندارم شاید چون اصلا با همدیگر نیستیم ...
اوستا فعلا که دارم همه چیز را کنسی می کنم ..

ایرمان پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://erman.blogfa.com

ما که منظور دوزاریمون تا خورده ، مثلا نفهمیدیم !! ولی کلا اهل حال بودن و دختر خوبی بودن و ... خیلی خوبه . کار هم که جوهره مرده !!
پایدار باشی نگارا
( از برای پست قبل )

زندان هم مال ـ مرده ..
ملا خیلی چیزا ماله مرده .آقا ..

سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

باز هم سلام
در مورد اینکه گفتی همه جا مجهز به اینترنت درسته ولی چون ما مردا عادت نداریم همیجوری الکی و بدون فکر چیزی بنویسم و برای چیزی که مینویسم ارزش قائلیم و واسش وقت میزاریم و فکر می کنیم تا بعدش پشیمون نشیم . یعنی مثل خانومها که اول کار را انجام میدن بعدش در مورد نتایج کارشون فکر می کنن و پشیمون میشن( منظور من از خصوصیتها برتری و عدم برتری نیست) ! در ضمن ما بخیل نیستیم برتر باشید بهتر ما مردها سود می کنیم که همسرمان در بعضی جهات از ما برتر است !
اینکه کامنتها را بی پاسخ رها کنید حق شماست ولی سوال کردن هم حق خوانندست و ممنوعیت پرسش برای خواننده یک نوع زورگوییست و یا نشان دهنده ضعف نویسنده و یا بی هدف بودن متن است .

ارینکه به کامنت قبلی بنده پاسخ دادید متشکرم

نشان دهنده شخصی بودن متن است به گمانم ..

سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

سلامی دگر
متن شخصی جایش در دفتر خاطرات است نه در اینترنت !

اینو دیگه آدم خودش تصمیم می گیره ...
اگه دفتر خاطرات ـ و یا هر کوفت ـ دیگه به سلامت ...
حرجی بر شما نیست ...

متین پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

حسادت !

یه حس آشنا واسه من . این فکر همیشه دیوونه کننده‌اس ..

ـــ

لیوان چای در دستانم خرد می‌شود !

من حسادتم هم ماله خودم ـ ..
تو دلم نگه ش میدارم و مثه بز هیچی نمیگمی ..

بادوم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://bado0m.blogfa.com

شخصا همه جوره از آهنگ های پینک فلوید لذت می برم اما فکر نمی کردم به درد عشق بازی هم بخورند!

یادم باشد به موقعش یکبار امتحان کنم!!

وااااااااااااااااای نگو ....
عشق ـ منه ....هی یو رو حتما امتحان کن و اگه خواستی بازم پیشنهاد میدهمی...

بادوم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

هی یو که واقعا اند ِ آهنگه!!

and the worms ate into his brain...!

انقدر محسوس بود که یه جورایی موقع ِ گوش دادن کرم هارو حس می کردم توی مغزم!

حالا وقتش که بشود هی یو را حتما امتحان می کنیم! فعلا که قصد نداریم از تنهایی ِ خویشتن ِ خویش بیرون بجهیم!

حتما این کارو بکن..

سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

سلامی دگرباره
منظور این بود که چیزی که در نت قرار میگیرد دیگر شخصی نیست ! چون در نت قرار داده شده تا دیگران ببینند !
بنظر می رسد دلتان می خواهد مرا کتک بزنید ! اگر می خواهید بزنید !

نو.....چ نمی خوام

دگم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ http://yek-adad-degom.blogfa.com/

هان این جمله ی آخر رو خوب اومدی جانا من هم بعضی وقتها به دوستان میگم که:
به من نه اما به دگمیتم حق بدهید!
و بس که بنده ی حقیر فرهیخته بازی سر این دوستان در نیاوردم فکر میکنم اکثرشون از ما رنجیده اند! پس بعضی وقتها هم اینو میگم:
به من نه اما به فرهیختگیم حق بدهید!
در ضمن قول داده ام به خودم که دیگر جواب دوستان کامنت گذار اینجا را ندهم و گرنه این یکی آخری خیلی مورد خوبی بود به جان دگم(آیکون دگمی که سعی میکنه ادای فرهیخته ها رو در بیاره)
هان و ای بی اسم عزیز بیا جان مادرت از من انتقاد کن ولی از من دلگیر نباش جان من چون عذاب وجدان میگیرم به جان... ایندفعه به جان خودت عزیز بی اسم ِ آبجی!

تورو خدا نگو دگم که من خودم از دست انینا داغونم ...
بعضیا ارزش ندارن این فضای خصوصی رو بخونن

ارمین جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

حسادت غم میاره
بیخیالی شادی میاره
کم توقعی سورژرایز میاره
ژر توقعی حس ندیده شدن میاره
....

رفتم تو آرشیو م هی یو را الان گوش دادم
خیلی زیباست
مثل خودت

خوب منم الان هی یو رو تموم کردم و mama siad متالکیا رو میگوشم همی ...

شریعتی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ق.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

سلام
هر چی می خوای بگو عزیز ...
...
مثل من نه ... ولی مثل ایرانی که می تونیم باشیم ... مگه ایرانی نیستیم ... اگر هستیم هیچ حرفی عزیز من توجیه نداره ...
می فهمی چی می گم الگای عزیز؟!
...

آخه درد ما میدونی چیه عباس آقا؟؟
اینه که اینجور موقعا آدم نمیتونه چیزی بگه و حالا هم گیریم که گفت اما مگه از درد طرف کم میشه ؟؟
دیشب که خوندمت ناراحت شدم از اینکه رفیقم احساس ـ الانش اینطوریه و از اطرافیانش میخواد که توجه کنند که نه به خودش و به پیرامونشون ...
من به شدت به این قضیه اعتقاد دارم که مرد ها هم پریود روحی دارن که گاهی به جسم شون هم سررایت میکنه ...
قشنگ اخلاق رفیقم بعد از این همه سال دستمه که وقتی دچارش میشه چطور خودشو به در و دیوار میزنه و لام تا کام هم حرف نمیزنه
دیشب که خوندمت قشنگ حسش کردم که تو هم دچارش شدی ، مخصوصا بعد از جریان تصادف ت و اینکه باورم شد که گفتی فدای سرت ...
زندگی از زیر سنگ چین دیوار های بدی سرود میخواند..
اینکه از آقامون شاملو یادت هست؟؟

نازلی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://fasle5th.blogfa.com

یک وقتهایی حس می کنم این زنانگی رو همین حسهاست که تقویت می کنه ...

تو یک وقتهایی درست فک میکنی نازلی خانم جان ...
خیلی دوست داشتم بیایی طرفم ، اینو جدی بگیر

شریعتی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

پس کو کامنت من ؟!!!!!
الگا جان میتینگ که نرفتم ... آخه میتینگ کجا من کجا !؟!!!
تو که بودی چرا نرفتی ؟!!!
...
خب بفرمایید که کامنت من کو دیشب این جا گذاشتم ؟!!!!
...
یه چیزی یعنی الان این اتفاق داره تو خونه تو می افته ؟!!!!!!!!!
دیوونه می کنی ما رو از آخر آب جی !!!

کامنت قبلیت ۱۶ دقیقه بعد از اینکه من پی سی رو خاموش کردم و رفتم لا لا نوشته شده بود و واسه همین الان تاییدش کردمی جانا ...
آخه مگه میتینگ چه کوفتیه که تو باهاش این همه فاصله احساس می کنی .. یکی مثه تو و یکی مثه من که همچین نطق مون خوبه باید بریم گفتگو تمدن ها تو خود ـ یونسکو ...اینو باورش کن ...
.

.
تو خونه من که خیلی چیزا اتفاق می افته .. دیشب مامی اومده بود و کلی اعصابم ریخت بهم بازم و کامنت ات رو که خوندم گفتم : این جانور از کجا فهمیدستی ...
من عاشق ـ دیوانه کردنم ... عاشق دیوانه شدن ... عاشق سربالایی رو دست تو دست هم بریم بالا ..
من از این تب ها زیاد دارم و هر شب هم که پاشویه بشم نمی پره از سرم ....
من ۲ تا ده روزه که اومدم جنوب و اگه هم بودم نمی رفتمی ...
میدونی که نمیشه یکی مثه من بیاد تو جمع که بعدش دیگه نتونه اینطور عریان بنوبیسه و اینکه من زنا رو میشناسمی ..

سر عالم نمی دارم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

D:

آیکون کسی که تو دلش میگه عالم و چه به این حرفا ....

سر عالم نمی دارم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

به قول شما نوچ ! یعنی ما را چه به عالم ! البته یه معنی دیگه هم داره من شادم !

نیکا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

می دونی الگای عزیزم این صبرت که من و دیونه می کنه!

جنوبی ها از دم همشون صبورن گلی جونم ..

قمقمه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://ghomghome.wordpress.com

ببین این "سر عالم نمی دارم" عاشقته. مطمئنم. ولی از اوناییه که یه موردی دارن. یا مشکل تو شلواری دارن یا خجالتی اند و ضعف دارند. واسه همین از راه حرص در /اوردن و مخالفت کردن وارد می شند. حرص نخوری که گوشت میشه به تنش !

حوصله ش رو ندارم دیگه ..
بزار هر چی دوست داره اینجا تخلیه روانی بشه ..
خلاص ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد