ببردی دین الگا را به غارت ...

نظرات 5 + ارسال نظر
شهریار(خنکای پایان خاطرات) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

خوشا به حالش!

سهی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

خیلی وقته که نمیدونم اینجا که میام باید چی بگم!!

منم دقیقا همچین حسی دارم

سمفونی باران یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

ایطوراس..به قول شاعری:
اولی دینم و بعدی دلم اصلن تو بگو..
مایلی توی کدامین خلل ایجاد کنی؟

من دینم رو خیلی دوس دارم اما گاهی هم دلم زخمی است

سر عالم نمی دارم دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

غارتگر به یغما برد !
راستی کدوم غارتگر ؟ چندمین غارتگر ؟!

TM دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://wayside.blogfa.com

کوفتش بشه..دینتو محکم نگه دار..

دین و دل دست ن نیست .
لاابالی ام گاهی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد