اینکه از تو خالی میشم رو قشنگ حسش میکنم !!!

گنگ نیست اما از خود بیخودم میکنه .

نظرات 4 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سمفونی باران شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

از تو تنها شدم..چو ماهی از آاااب..
اینجوریم..

خیلی وقته غانم گوش ندادم ... خیلی

علیرضا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

دختر تو محشری
یه دوساعتی منو از کار انداختی
تمام پستاتو با بعضی کامنها رو خوندم
احساساتتو خوب بیان میکنی و از همه مهمتر قشنگ با خوندن پستهات میشه ساختار زنها رو درک کرد
چیزی خودم بعد سالها زندگی به تازگی فهمیدم
بد برداشت نکنی
منظورم ذات هممونه که خودخواهه

هر آدمی محشر بودن رو دوس داره

شهریار دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://ham00n.blogsky.com

خالی میشی
روی کی میریزی؟
من که خودم رو میکشم کنار!!!

بکش کنار پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد