باران که می بارد باید علی صالحی خوند ، یا دست کم من اینطوری بیشتر دلم میخواهد . امروز تازه فهمیدم بابا سه شب میگذره که تب داره ، تمام طول راه شرکت رو گریه کردم زیر بارون و علی صالحی داشت انیس آخر همین هفته می آید رو میخوند .  

دلم گرفته دلم گرفته دلم گرفته دلم گرفته ، دوباره ها دوباره ها دوباره ها

نظرات 1 + ارسال نظر
مستخدمه ی اتاق هف ده شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://sampo17.blog.com

هی!
تو هنوز هستی..سبز ِ شورِ دور دورا..

کاش یه وختی می شد که همه چیپیدا می شد..
مث همین وبلاگا..
مث همین حرفا که می زنی که می زنم و الخ..

هووووم من هنوز هستم رفیق ُ
حالا گیرم که مثه قدیما اون قدرا سبز نیستم
بیا مثه من دوبارهشروع کن نوشتنُ من دوباره تمام صفحه ت رو خوندم دختری ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد