حس اینکه دارد روز کاری امروز هم تمام میشود و تو میتوانی بروی خانه و دلت بخواهد آنی هال نگاه کنی !! حس همین که دلت بخواهد آنی هال نگاه کنی خطرناک است ، باور کن .

نظرات 7 + ارسال نظر
کافه پیانو چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

دارم فک میکنم چه حسی میتونه بین تو و خطر وودی آلن واست باشه؟!!

http://adambarfiha.com/keaton_and_allen.jpg

مواد مخدر اغلب اوقات نقش مهمی رو تو فیلمای آلن بازی میکنه ، چیزی که باعث میشه مردم تفکر رو کنار بزارن و دلشون رو به عواطف و احساساتشون خوش نگه دارند .
منظورم اینه که شاید اگه آنی هال ماری جوانا مصرف نمیکرد اونقدر که باید از رابطه اش با الوی لذت نمی برد .
یا اصلا فک کردن اونقدر زیاده از حد الوی به مرگ یکی از دلیلی هایی بود که نشون میداد چقدر از زندگی ناراضیه . اصلا خودش میدونه به خاطر طرز فکرش چقدر میتونه آنی رو اذیت کنه چون اون همه ش در بی خبری بود و خود الوی یه جورایی روشنفکر .
بعدش میبینه که همه چی رو باید بزاره و بره و دوست دخترش توی عالم دوس پسرای رنگی و ماری جوانا و رقص و اینا گیج و منگ باشه
من وقتی میگم خواستن دوباره و دوباره این فیلم خطرناکه بیشتر منظورم اینه که زجر آوره ، من یکی تو رابطه شخصی ام دچارش بودم !!

کوریون پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

آنی هال به نظرم بیشتر وحشت داره تا خطر، اونم وقتی فکر تموم شدن کار هر روزه رو نشه از سرت بیرون کنی ..

میخوای دوباره جوابامو به کافه واسه تو هم تکرار کنم؟؟
ولی خوب این تو ذهنم تثبیت شده که باید هر روز رفت سر کار!!

خالطور پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://khaltour.blogfa.com

میگم این مال تکراره، بیا فیلمای دیگش رو مرور کن، یه روز خسته که برمی گردی دراز بکش-عین بی غم ها- یه لیوان چایی گنده بخور-واسه اعصاب- و فیلمای دیگه و خطرات دیگه اش رو ببین

اگرم با جاش خسته شدی،انتخاب خودته می تونی فیلمای بی خطری مثل عروس فراری و خوش قدم و مادر به فلان و اینا ببینی.

من آنی هال و با خطراش ترجیح می دم

رفتم تو آرشیوم گشتم و فیلم هاشو یکی یکی بیرون میارم . دیشب نشستم take the money and run رو دیدم ،
واقعا تو خستگی زنانه من رو اینطوری دیدی؟؟اینکه بشینم اینا رو ببینم؟؟

حسین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://ho3yn.ir

با یک نخ سیگار البته-

ما یه قانون تو خونه داریم ، ما منظورم من و همخونه م هستش . که وقتی اون دیگری باشه نمیتونم سیگار بکشم حتی تو تراس !!

کوریون جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

دو حالت بیشتر نداره الگای عزیز
یا کامنت جناب پیانو رو اون موقع که مرقوم می فر مودیم تایید نفرموده بودین یا بنده ماری جوانا رو حواس پرت شده بودم
کوریون از پیروان راستین برابری زن و مرد خصوصا در ارتباط با "سرکار رفتنه"!

من احساس میکنم تو ماری جوانا زدی تو گوشش رفته پی کارش ،
بعد هم اینکه من وقت ندارم تو اینترنت سرچ کنم میشه محبت کنی و معنی اسمتو بگی؟؟

برای کوریون از طرف الگا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

هی میخواستم اینو واسه اون پستت بنویسم هی میگفت بخاطر بعضی کلمات نمیشه ، حالا منم همچین بی ناموسی ننوشتم هاااا:
اون کتاب خوشگله که وقتی چاب شد و اومد بیرون ترکوند و اسم مصطفی مستور رو اورد سر زبونا اوله اولش یه جمله داشت :
هر آدمی دریچه ایی ست سوی خدا وقتی که اندوهگین باشد بشدت اندوهگین باشد یه همچین چیزی ،
حالا شده شرح حال این پست تو ،
تنهایی و اندوهگینی هم هیچ فرقی باهم ندارند

کوریون شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

تا اونجاش که میگه اگر اندوهناک باشد رو قبول دارم اما از جایی که شروع می کنه به گفتن اینکه اگر بسیار اندوهناک باشد، به نظرم یا دیگه دریچه نیست یا دیگه به سمتی که گفته نیست .. بماند
و اما در مورد بی ناموسی و اینا
دوتاکلمه رو کلا واسش فیلتر گذاشتم که اونام اصولا ناموس بردار نیستند، اگه کامنتت ارسال نمیشه یه بار cashe بروزرتُ پاک کن فکر می کنم درست بشه
کوریون خارجی ترین پردۀ اطراف جنینه، به دهخدا اضافه اش کردم در حدّ همین جمله و بدون تعمیماتش ..
-
تصدقت الگای عزیز

هر چند دقیقا نفهمیدم چی میگی ولی من دوست دارم این جمله رو
در رابطه با اون هم رعایت میکنم اگه نشد دوباره بهت میگم
در رابطه با اون یکی هم : اوووووه چه معنی داره ها این اسم تو هاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد