رفیق،همسنگر،زخمی،خسته،چراغ،امید،فریاد،نعره،عاصی،یاغی،طاغی
دانشجو
روز غریبت مبارک

پ .ن : اینو امروز شاهین نجفی تو صفحه ش نوشته بود .

نظرات 3 + ارسال نظر
قطره چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.adrop.blogfa.com

ببین ترالخدا چجوری باید به هم تبریک بگیم!

خوب تو بگووو که ما چطور تبریک بگوووویم

خــــــــــــــــــالـــــــــــ پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

ممنونم، مچکرم، سپاس‌گزارم، زخمی هستم، خسته که خعلی هستم، امید که فرنگه، فریادمون رو هم انداختن اونجا که عرب نینداخت، نعره‌ای نزدیم خیلی، کلن..ولش کن

یاد خاطراتم افتادم، اگه می‌شه الان فیلم‌برداری نکنیم...

چقدر که تو جلف میشی پسرم !!!
ولی با این حال خیلی خوووووبی

خــــــــــــــــــالـــــــــــ پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ

حالا تو کل این روز، یه‌جا دیدم به من تبریک گفته شده، منم ذوق کردم ابراز احساسات کردم، دیگه اونم نمی‌کنم. بعدشم سرکار هم اگر قد من خاطره داشتی ازاین روز، مث من جلف می‌شدی. به سیبیلم قسم.

یعنی این سرکار گفتنت تو حلقم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد