آقای ص عشق سال ۸۵ من بود ، امروز فهمیدم حالا اون ور دنیاست  و از اون عشق انگار نه انگار !! 

دلم برای عصر های زمستونی نوزده سالگی ام تنگ شده ...

نظرات 11 + ارسال نظر
خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام.من نوزده ساله ام ولی این حستو ندارم الان دقیقا حسی که به نوزده سالگی دارم یه حس تنفر عمیقه دوست دارم برسم به حس تو یه روزی

بقول مولانا :
این زمان بگذار تا وقت دگر ....

خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

چه فرقی میند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که ادم نبود....

آدمیت !!!

خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

سخت است میدانی....این همه دل دردنیاست اما هیچ کدام برایم تنگ نمی شود....

خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

نه چتر داشت نه روزنامه نه چمدان عاشقش شدم...از کجا باید میفهمیدم مسافر است

خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

قرارمان فصل انگور بود قرار بود شراب که شدم بیاید قرار بود که من جان بیاورم او جام اما نیامد...

همه اینها قرار بود فقط !!

خاموش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

شکوه انتظارم امدنت را بیرنگ کرده....دیگر نیا

پونل سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

اون ور دنیا...
برام آشنا بود

لینک تو کو پونل؟؟

سرعالم نمی دارم شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

اگر عشق بود پس انگار نه انگارش چیست !؟
آن روح را که عشق حقیقی شعار نیست ... نابوده به که بودن او غیر عار نیست
در عشق باش که مست عشقست هر چه هست ... بی کار و بار عشق بر دوست بار نیست
گویند عشق چیست بگو ترک اختیار ... هر کو ز اختیار نرست اختیار نیست
عاشق شهنشهیست دو عالم بر او نثار ... هیچ التفات شاه به سوی نثار نیست
عشقست و عاشقست که باقیست تا ابد ... دل بر جز این منه که بجز مستعار نیست
تا کی کنار گیری معشوق مرده را ... جان را کنار گیر که او را کنار نیست
آن کز بهار زاد بمیرد گه خزان ... گلزار عشق را مدد از نوبهار نیست
آن گل که از بهار بود خار یار اوست ... وان می که از عصیر بود بی‌خمار نیست
نظاره گو مباش در این راه و منتظر ... والله که هیچ مرگ بتر ز انتظار نیست
بر نقد قلب زن تو اگر قلب نیستی ... این نکته گوش کن اگرت گوشوار نیست
بر اسب تن ملرز سبکتر پیاده شو ... پرش دهد خدای که بر تن سوار نیست
اندیشه را رها کن و دل ساده شو تمام ... چون روی آینه که به نقش و نگار نیست
چون ساده شد ز نقش همه نقش‌ها در اوست ... آن ساده رو ز روی کسی شرمسار نیست
از عیب ساده خواهی خود را در او نگر ... کو را ز راست گویی شرم و حذار نیست
چون روی آهنین ز صفا این هنر بیافت ... تا روی دل چه یابد کو را غبار نیست
گویم چه یابد او نه نگویم خمش به است ... تا دلستان نگوید کو رازدار نیست

پونل دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

آدم بلاگداری نیستم الگا!
گاهی دارم
بعد پاکش می کنم
به نیاز زمانمه

پونل جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

الگا پشیمون شدی از نوشته هام؟ :دی

باورت میشه هنوز نتونستم برم بهش سیر بزنم؟؟

سرعالم نمی دارم چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام الگا خانوم گل !
خوبی ؟ ایام به کام هست ؟

خووووبم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد