نمی دانم از کدام نقطه پیش می آیی . نمیدانم آخرش چه میشود . حتی نمیدانم این درد تا به کی گلوگاه من را خیال دریدن دارد . اصلا نمیدانم من را میشناسی یا که نه . اصلا نمیدانم حواست به چال گونه های من و یا رعشه دست هام و یا ظرافت گاه زنانه م بر میخورد!!  اصلا نمیدانم حس درونی من را می دانی یا که نه . هوسم را به اینکه سیگار را بگردانم و انگشتانم آغشته شود لای موهایت و من با غرور به روی کاناپه م یله شده باشم و یا اصلا این عقیده رفتاری من که زندگی ام را به دوش کشیده م و تنها و همین طور سنگین سعی میکنم قدم بردارم که برسم ، برسم به فردا.... زنانه خاموشم ، تنهام . باران می بارد و من بی چتر ...   هی تو از کجا آمده ای ، ای که می باید اکنونت را این چنین به دردی تاریک کننده غرقه کنی !!          

نظرات 6 + ارسال نظر
خــــــــــــــــــالـــــــــــ پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://khaltour.blogfa.com

عالی بود.

چی بگم کا،
خسته م
خیلی یه جوریی بی تاب ولی نه اونقدر بد

برهنه در شب جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://ayda90.blogfa.com

اکنون تا همیشه زنانه خاموشم ...

لیلی بانو! شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

مرا...این زنانه ی سنگین را تاب می اوری!؟

هوووووووم
بسختی

خــــــــــــــــــالـــــــــــ جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

روبراهی؟

پر از خاااااااااالی!!!

امیراحمد یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

گاهی وقتا نمیشه! شایدم اکثر اوقات! ولی تو می نویسی. اگه بشه قراره از چی بنویسی. غم با شکوهیه نوشتن...

غمگساره نوشتن ...
مدام به الگای درونم میگم : درک بکن که نمیشه ، که الان وقتش نیست ..
هوووم بازم در اشک ناتوانی خود ساغری شدم ...

hoda شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://hodamoghadasi.persianblog.ir/

baiad ingoone zanane zistan ra khoshbakhti fariad kard!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد