دیدی که رسوا شد دلم .....

 

پ .ن : از اون دخترایی هستم که وقت _ دلتنگی شدید بنان و مرضیه و هر رقم کلاسیک _ ممکن گوش می دم و واسه خودم چای می ریزم و سرمه چشمام شروع میکنه چکیدن ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سمفونی باران پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

خوبه یه وقتایی...
آدم خوشگلم می شه!

شریعتی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

پایه بنان هستم بد جور ...
به امید خدا
خوش باشی

دگم پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

ااااااااا شما دختری پس بنده به حکم الهی بیش از 5 کلمه نمیتونم برات کامنت بذارم!
در ضمن متاسفم که نمیتونم باهات ابراز همدردی کنم خودم دلم میخواد در اینجور وقتها یکی بیاد بزنه زیر گوشم بگه چیه که ابغوره گرفتی(البته من پسرم شما دخترارو نمیدونم)
در هر حال میدونم راهش برای پسرها همدردی نیست فراموشیه
any way........
غمتو نبینم قناری(خوب بود یا باید بیشتر احساس به خرج میدادم؟)
ایشالله زود یادت میره بر میگردی به مینیمال های پر از اشکالت :)
(اینجا چرا چشمک و نیشخند و باقی مسائل رو نداره کلا بدون بجز همدردی بقیشو شوخی کردم از غصه در آی اگه دیدی به مینیمال های زیبات نمیخوره کامنتم کاملا مخیری که تاییدش نکنی آبجی)

نیکا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

نگو امروز که ۵ شنبه س تو م دلت گرفته ... که میام با هم بشینیم به گریستن...
خیلی هم قشنگه وقتی سرمه ی چشات شروع میکنه به چکیدن... اولا که شبیه دلقک ها میشی... دوما که دلت خالی میشه که این به همش می ارزه...

نیکا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

منم از این عکسا خیلی دارم... یه آرشیو کامل هم از برج میلاد دارم...
دوست دارم عکسا تو ببینم ... البته هر وقت تونستی....
و لینکت کردم...

ارمین پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

من چه دلتنگ باشم چه نباشم همیشه هوی متال گوش میکنم

رضا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.pelleh.blogfa.com

این مدلیش حالمو بهم می زنه. عینهو فیلم هندی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد