بگذار تا ببوسمت ای نوشنده صبح ..

من صدای ژاله علو رو دوست دارم ، شما چطور ؟؟

به زیبایی و ظرافت ... ،همچون یک زن .

ببردی دین الگا را به غارت ...

انگار لیلی افشار میخواد بیاد ایران ، خوشحالم . آدم های خوب هنوز ایران رو از یادشون نبردن .

پیاز ها خوب سرخ شده اند و دارم گوشت رو کم کم اضاف میکنم تا تفتش بدم و همزمان یه پک از سیگارم میگیرم ....

میدونم ، میدونم ، میدونم نمیخواید بگید ، مصرفم رفته بالا .

فروغم من ..... گلستانم باش .

سیگار داره میون لب هام هم دود میشه و هم نگه داشته میشه و من لاک خاکی رنگ رو میزنم به ناخن هام و زمان میگذرد همچنان ...

خدایا کمکم کن ، دلم گرفته .

مـزن بر دل ز نـوک غمزه تـیـرم ..... که پیش چشم بیمارت بـمـیـرم

پ . ن : اینو با صدای شجریان تو ذهنتون مرور کنید

قدح پر کن ....

خوب چه میشه کرد ؟؟ من حتی نوشته های اون الگای _ سابق رو هم ندارم . باید بگویم زمان دخترانگی هایم ؟؟

پ .ن : اگر دلتان تنگ میشود گاهی حاظرم آرشیوم رو براتون میل کنم به یاد گذشته ها

گاهی فکر میکنم بی عرضه م !! هیچ هنری ندارم .

وحشتناک خالی م .

ما مجبوریم یک روزی جواب پس بدهیم ، برای همه چیز ....

به غیر نامت کی نام ـ دگر ببرم؟؟