این زن نیست که ارضا نمیشه ، مرد ـ که کردن بلد نیست ....

 پ .ن : bf یکی از رفیق هام تماس گرفته گله می کنه از برخوردای رفیقم ، آخ دوس داشتم این جمله بالایی رو بهش بگم ، آخ دوس داشتم ... 

اون وقت شاید برجک _ افتخاراتش برمبه زمین ...

نظرات 4 + ارسال نظر
شریعتی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

هان ؟!‌هان ؟! هان ؟!
نخیرم اصلا ای جور که شما می گی نیست آب جی ... خیلی هم خوب متنم ... ای نا که شما می گی مرد نیستن بچن ... D:
...
چشم سعی می کنم خجالت نکشم ... پس نمی کشم ...
...
بعدشم آب جی توی کافه شلوغ بود و دور و بر من هم همین طور ... جای " غ " را با " ق " اشتباه کردم ... به هر حال حق با شماست...
قابل شماتت هستم ...
شما به جای من از فرهنگستان ادب پارسی عذر خواهی کن ... من تا خودم رو برسونم اون جا طول می کشه ... !!!
...
به امید خدا
خوش باشی

شیزو جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://shizo.blogsky.com/

ایول! بدجوری شب جمعه ما رو ساختی

از کنار لبانت ، به منحنی شور رسیدم. بدی هایت را فراموش کردم ، اصل رومانتیک غمگین را یادآوری کردم. معشوقه هایم را وقت غمگین خ و د ا ر ض ا ی ی نوازش کردم اما یادم آمد دستانم دیر زمانی ست باکره نیستند ،پس سرزنش شان کردم و برای زایمان افکارم سراسیمه به راه افتادم، در همین حین دستم را به گودی کمرم کشیدم و بیشتر از قبل عاشق خود شدم. آغوشم را باز کردم تا در آن آرام بگیری و در انتظار مکیدن زبان تلخت ارضا شدم

(فکر کنم بی مزه بود ! نه ؟ به هر حال پررویی منو ببخشید که اینجوری این نوشته های نازنین رو خراب کردم، از خوندن این نوشته ها این وقت شب هیجان زده شدم)

از پست های 1-3-5-6-12- 13- 16 وحشتناک لذت بردم
بازم بین اینا بخام بگم 1- 5- 16 محشره

ارمین جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

من جور دیگه فکر میکنم این زنه که ارضا شدن بلد نیست

نیکا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

باورت میشه همیشه اینو به دوستم میگفتم؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد