اشک _ شور زخم _ چشم ُ می سوزونه کاکا ....

نظرات 6 + ارسال نظر
سیگاری یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ق.ظ http://babylondreaming.blogfa.com

سیگار دست پیچ بدم خدمتون- گریه می کنید بکشید؟فندکم ایناها.

سیگاری یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ق.ظ http://babylondreaming.blogfa.com

در رویای بابــِــل | وبلاگ شخصی سیگاری با توالت دیواری مارسل دوشان به یوم شد

دگم یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

دقیقا برداشت از این چی میتونه باشه؟
اشک شور چشم زخمو میشوره یعنی چشم نمیخوری؟
یا شاید تو چشمت زخمه واشک ضد عفونیش میکنه؟
یا شاید استعاره ای تمثیلی چیزیه...؟
چقدر از آدمهای نگیر بدم میاد (مثل خودم همین الان)
از فردا هر چی نوشتی میام برای باقی تفسیرش میکنم تا بقیه لا اقل بگن منظورتو گرفتن یا که نه!
خلاصه اینکه کلا اگه بدخواه مدخواه داری آبجی ....
من اهل دعوا نیستم میتونیم به صورت گفتگوی تمدنها حلش کنیم!

بهار یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

اون روزی دلمو شکونده بودی بعد فهمیدی گفتی بوس بده....ندادم.....تاکی میخوای با بوس از دلم دراری...یکم حرف بزن!!!

رضا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

ببین مثلن توی این متن.

بقوله (به قول) شاعر ای بابا ..ای بابا ...
یاد _ کافه ترانزیت افتادم ... و چقدر خوشمان امد که مامانی ات اینطوریه ...
مامان _ من یه سانتی مانتالی ...


بعدشم :
اونقدر ها که این کلامه (کلامِ) ما موجز نبود .. شما موجز خوندی رفیق ...

شیزو یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

منحنی جان کجایی ؟ خوبی؟ سوزش چشمها خوب شد ؟ ما که شخصا به این کافه ات معتاد شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد