پادشاهان تیروس به همراه قربانی هایشان
در صف منتظر بوسه شان هستند
و تو نمی دانستی که اینگونه اتفاق می افتد
به راستی چه کسی فقط می خواهد که تو را ببوسد؟

به همراه شعله های کودکی ات در نیمه شب
و دهان زیبایت
و رفتار شاهزاده وارت
براستی چه کسی در برابر تو مقاومت خواهد کرد؟

بانوی چشم  غمگین سرزمین های جنوب
جایی که پیامبر چشم غمگین گفت مردی وارد نشود
ای بانو
آیا منتظرت بمانم؟ 

پ .ن : اینو واسم کامنت گذاشته آقاهه... میتونه چه منظوری داشته باشه ، هان ؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
شیزو جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

الگا جان من که نمی دونم چی بینتون گذشته تا نظر بدم !

حالا مطمئنی این کامنت از خود آقاهه ست ، از این شوخی های بی مزه اینترنتی نیست

به نظرم اگه شرایطش هست باهاش حرف بزن. من که فکر می کنم علاقه ای که تو بهش داری ،تو رو پیروز می کنه. خوشحال میشم که خوشحال بشی.حالا به هر طریقی چه با آقاهه چه بی آقاهه

هو...م .. خودش بهم مسیج داد که برو واست کامنت گذاشتم ...

شیزو جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

یه جوک واست بگم واقعیت مردا رو بدونی :

معلم از شاگردش می پرسه: 5 + 5 چند میشه؟
شاگردش یه کم فکر میکنه میگه 11
معلم میگه: احمق دستتو از جیب شلوارت در بیار ، دوباره با انگشت بشمار !

هان؟؟
اینو نفهمیدم ..

دگم جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

خدا رو شکر وبلاگ از حالت جریاندارش برگشت به حالت رومانتیک..
ای بانو ... طرف منتظرته جان دگم...

راست میگی؟؟ جان الگا راست میگی؟؟

ارمین جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://fearoftheknowing.blogfa.com/

ظاهرا متن مثبتی هستش
((آیا منتظرت بمانم؟)) جمله واضحی است
و اینکه گفته(( براستی چه کسی در برابر تو مقاومت خواهد کرد)) هر چند مفهومی منفی هم منتقل میکند اما ظواهر امر نشان میدهد که امیدی به بازگشت در آن وجود دارد
کلا در عشق و عاشقی و تتمه و فیمافیدانش تبحر ندارم

آرمی نگو...نگوو...
نگوو دیوانه چو دیوانه ببیند خوش اش آید ...
( این چه ربطی داشت که من گفتم ؟؟ )
آرمی بگو که خوبه .. خیر _ ...

دگم جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

دروغم چیه طرف بهم اس ام اس داد گفت من روم نمیشه به الگا بگم تو برو بهش بگو.
بگو که غلط کردم بهش بگو برگرده پیش بچه ها بچه ها مادرشونو میخوان
(البته من میدونم بچه ندارید اما خب مردا نمیتونن به صورت درست بگن خانوم بنده به شما احتیاج دارم عشقشونو این طوری ابراز میکنند مگه نشنیدی مردا به زناشون میگن مادر بچه ها)

چی بگم والله دگم ...
ایشون از بچه و تنقلاتش بیزار تشریف دارن ....
اصلن هم اینطور نیست که بلد نباشه .. خوب هم بلد ـ .. ناجور هم بلده ..

ارمین جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ http://fearoftheknowing.blogfa.com/

از کجا فهمیدی من مهندسم؟
خوب و خیر بودنش را من نباید بگم اقایمورد نظرتون باید اعلام بفرماید

ولی میشه که انرژی + باشی مهندس ..

بهار جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

به من حس خوبی داد.اگه جات بودم بغض میکردم نفسم به شماره میفتاد و دلم میخواست تو اتاق قدم بزنم.........راه برم با خودم حرف بزنم تاخالی شم.......:)
به من که حس خوبی داد........

تو هم مثه خودم دخترونه حس میکنی ها ...
می بوسمت بخاطر این حرفای خوب و انرژی + ...

شیزو جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

با توضیحاتت که خوندم به نظرم هنوز اوجوری که گفتی همه چی قیچی نشده، شاید یه شکاف باشه ، شکاف هم چه زیاد باشه چه کم حتما قابل دوختن ست

اگه دوسش داری که مطمئنم همین طوره ، صبرکن. چون از مسیجی که واست زده تو بدترین حالت هم نمیشه برداشت منفی کرد

امیدوارم همون جشن 4 سالگی رو که گفتی اینجا با هم بگیریم

منم امیدوارم ...
جشن تو بغلش فک کن ...

شیزو جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

خدا کنه همین جور بشه...
امیدوار باش ، تو این اوضاع و شرایط بهترین دارو نه برای تو بلکه واسه همه آدما داشتن امیده

روزی که امید آدم بمیره ، خودش هم مرده

خدا کنه .. خدا کنه ...

مه سا بادوم جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.baadoom.blogfa.com

الگایی!به نظرم دیگه باید بشینی واسه اون امتحانت بخونی!!
بوی آشتی می آد!
از اون آشتی خوشگلا که هیچی اون یکی رو مقصر نمی کنه و فقط همدیگرو بغل می کنن و با هم می گن ببخشید!
بزن اون کف قشنگه رو...
دلت شاد منحنی جونم...
دلت شاد...

خیال کردی نخوندم من ....
نوچ .... میدونی این بار فرق داره یه چیزایی از بین میره که هیچ وقت هیچی جاش رو نمیگیره ...
ولی همین طوری دست زدم همی ...
دل تو هم .. ماچ و اینا ...

نیکا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://roozhaye-yek-dokhtar.blogfa.com/

هیچ منظوری نداشته... :دی....

م
ن
ظ
و
ر
یعنی من که میشنم رو کاناپه و زار میزنم گاهی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد