احساس می کنم دو میلیارد ازت طلب داشتم اما تو بجای جبرانش واسم فقط یه کارت شارژ ـ دو تومنی خریدی ...

نظرات 27 + ارسال نظر
مهیار جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://kimiagar.blogsky.com

آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
شما با قرار دادن تبلیغات سایت در وبلاگ خود بابت هر کلیکی که بازدید کنندگان روی تبلیغات می کنند 500 تا 800 ریال دریافت خواهید کرد ضمنا شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها(عضو گیری نمودن) و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 50 ریال از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید

تو که باز اومدی پسرک ..
به پیر .. به پیغمبر نمیخوام ...
خلاص.

مه سا بادوم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.baadoom.blogfa.com

WOW!
همین!!!
فک کنم قضیه یکم جنایی داره می شه!!

نوچ .. قضیه داره انسانی میشه .. پای شرف و انسانیت میاد وسط .. و مطالبات ـ حقوقی یه آدم ... یه زن ...

نیکا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

هی هی تازه روزای سخت داره شروع میشه...
نمی خوام بترسیا...
ولی باید قوی باشی قوی...
میفهمی دختر باید قوی باشی...
در ضمن هر چقدر هم دوست داری گریه کن تا اشکات تموم بشه... یه موقع تو دلت حبس شون نکنی...

زیاد ..
زیاد کشیدم از این لحظات ..

شیزو شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

ولی الگا تو به همین کارت شارز دو تومنی راضی هستی درسته ؟
قشنگی دوست داشتن و عشق به همینه دیگه

عشق تو به آقاهه + کارت دوتومنی = طلب دو میلیاردی

الگا جان تو قبلت خیلی بزرگه .خوش به حال آقاهه

خوش بحالش .. به افتخار تو .

دگم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

بشه که ... بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا...
پس دیگه تولدو نپیچونی به میمنت این دوستی هم چون همش از دعای خیر من بود آدرس جریانگاهو بده دیگه

چی میگی تو ..
دلم شکسته بدجور ...
قبول ندارم من ... مردونه قضاوت نکن تورو خدا ...

ارمین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ http://fearoftheknowing.blogfa.com/

طلب داشتن در یک رابطه عاشقانه معنی نمیدهد
صلح کردید؟(البته به من چه)

البت منظورم از این طلبا نبود هاااا

دگم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ق.ظ

از اون جایی که خدا منو مرد آفریده نمیتونم مردونه قضاوت نکنم آبحی... جان تو!
دلت هم ایشالله خوب میشه فقط انعام بچه ها یادت نره (آدرس) دیگه اکثریت یتیمن از تو خیابونا جمعشون کردم.
بشه که ایندفعه به میمنت این دوستی نپیچونی.
را دو عدد نقطه و یک عدد دی به من بدهکاری آبجی

و تمام دو عدد نقطه و یک عدد دی های عالم نثار شما ..
اما دیگر از سرم افتاد ...
غرق ـ درس خوندنم همی ...
یه جورایی اضمحلال شدید ..
شنیده ایی که میگن : بالاتر از سیاهی رنگی نیست دیگه و اینا ..
بی خیال داش ..
کلا بی خیال ...

سیگاری شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ق.ظ http://babylondreaming.blogfa.com

دبر رسیدم.آن گل نراقی و ترانه ساحر حیدر رقابى که انیس گوشهای دوران مبارزات کمیته نهضت مقاومت دانشگاه ها بود و دانشجویان در بند.با این گرییدن حس خوبی داره.
کارت شارژ.هه.خریده اس ام اس بدی بش دیگه.قرار بذارین بیاد طلبت رو بده.

و دارم فکر میکنم که تو خیلی وقتا دیر می رسی .. خوب که اب حیات در دست ات نذاشتن سیگاری جان .. وگرنه طایفه ایی رو به فنا می بردی همی ..
و یا اینکه شیخ نیستی و ما هم مریدانت که وگرنه خوان را از طعام و شراب همیشه به فراموشی می سپردی و یا چیزی در همین مایه ها ..
ایها حال مشعوف میشویم که میدانی گلنراقی عزیز که بوده است و دخترک زیبایش که بوده است و اینکه نرده های بسیاری زندان ها اوای مرا ببوس دارد ..
کم آدمیان اند که این بدانند ..
فلسفه کارت شارژت اما نقیض داشت بسیار که ابن سینا فک کنم مشاء رو از از رو همین فرضیه تو اثبات کرد همی ...
و دیگر آنکه حالم خراب است و تو بر زیاده روی من ببخشا شیخ و یا همان مهندس خودمان ...

رامتین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ق.ظ http://ramtiin.blogspot.com

کسی من را آقای مترجم صدا نمی زد به اسم رامتین
صورتم سرخ شد خواندم

مرسی

سوم شخص شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://breathe.blogfa.com/

این روز ها کارت شارژ ایرانسل مد شده !
چه برای ابراز عشق !
چه برای کم کردن از حساب !!!

این روزها همه تپش نیگاه میکنند .. شما چطور؟؟

متین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

کاش 5میلیارد طلب داشتی ، که حداقل یه 5تومنیشو می‌خرید !!

نه جونم .. همون ۲ میلیارد واسه هفت پشتم بس بود و هست ..

متین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

کاش 5میلیارد طلب داشتی ، که حداقل یه 5تومنیشو می‌خرید !!

ـــــ

چقدر زود به زود می‌اپی :-s

شازده کوچولو شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://poliverekhakestari.blogfa.com/

دلم میخواهد در آغوش بگیرمت و کمی آرامت کنم کاش می توانستم

م
ی
ت
و
ا
ن
ی
....
شک نکن .

بهار شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

نه میدونی........این احساست واسه اینه که ازش دوری و دلگیر وگرنه اگه انقدر تو بهش مهر میدادی و ازش مهر کم میگرفتی این رابطه این همه مدت طول نمیکشید...ها؟

مگه نگفته بودم : چه صبورم ای خدا ...

بهار شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

هوم....یعنی همه بار رابطه رو دوش توهه؟؟؟

کم نه ...
نمیدونی ... نمیدونی ...
ولی خدا میدونه .. خدا میدونه و این شکلیه ...
اذیتم خیلی ...

نیکا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

کجایی آپ نیستی؟....

اپ شدم حالا ..

ارمین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

منحنی غریب شور تو را چه شده است که ما را تشعشعات ذهنت بیبهره گذاشته ای؟
چگونه است که نمیاپی؟

حالم خراب بود بدجور ....
درسا و روحم و اینا ..
خودت که در جریانی ..

یلدا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://sibzamini-dagh.blogfa.com

خوش به حالت. تو حال طرف بدهکار را در نظر نگرفتی. من حس می کنم دو میلیارد به او بدهکارم و او برایم کارت شارژ هم می خرد. فکر کن چه عذابی می شود ...

کاوشگر یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://kavoshafkar.blogfa.com

چقدر عریان مینویسی. در وجود من هم افکاری هست که به این سادگی قابل گفتن نیست. در نوشته هایت دختری رنجور اما زیبا می بینم. من هم به دنبال اغوشی پر محبتم برای گریستن..... ... منم وبم جدیده دوست داشتی بیا

شریعتی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

سلام
این کی بود که می خواست آب جی ما رو در آغوش بگیره ... ؟!!غضب داره هان ...
خوبی ؟ کم پیدایی ... ؟!
خوابم می آد حوصله بافتن کلمه ها رو به هم ندارم ...
تا فردا

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ق.ظ

امشب خبری نی ازت.اوضاع خوبه؟کیفت کوکه؟

دگم یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

کجایی آبجی جان دیگه آقاهه برگشته ماره فراموش کردی.
خب آپ کن دیگه وبلاگو

مه سا بادوم یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.baadoom.blogfa.com

کجایی خانوم؟

شیزو یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://shizo.blogsky.com/

الگا جونم کجایی ؟
امتحانو خوب دادی ؟ حالت خوبه ؟ آقاهه خوبه ؟
یه خبرب از خودت واسه ما دروکن ! دلم تنگ شده
از اینجا واست ماچ و بوس می فرستم. رسید خبرم کن

همین جام .. همین جام ..

سر عالم نمی دارم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد ... وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

چشم بگشا که جلوه دلدار. به تجلی است از در و دیوار
این تماشا چو بنگری گویی: لیس فی الدار غیره دیار ..

سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

به گرد فتنه می گردی دگر بار لب با مست و مستی هوش می دار
کجا گردم دگر کو جای دیگر که ما فی الدار غیر الله دیار
نگردد نقش جز بر کلک نقاش به گرد نقطه گردد پای پرگار
چو تو باشی دل و جان کم نیاید چو سر باشد بیاید نیز دستار
گرفتارست دل در قبضه حق گرفته صعوه را بازی به منقار
ز منقارش فلک سوراخ سوراخ ز چنگالش گرانجانان سبکبار
رها کن این سخنها را ندا کن به مخموران که آمد شاه خمار
غم و اندیشه را گردن بریدند که آمد دور وصل و لطف و ایثار
هلا ای ساربان اشتر بخوابان از این خوشتر کجا باشد علف زار
چو مهمانان بدین دولت رسیدند بیا خازن و بگشای انبار
شب مشتاق را روزی نیاید چنین پنداشتی دیگر مپندار
خمش کن تا خمش با ما بگوید ویست اصل سخن سلطان گفتار

احسان یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://shaayad.blogfa.com

خوشحالم... بیشتر برای خودم... خوش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد