و در این ناهار های دله صفت دوست داشتنی من با خودم تنهای ـ تنهام

   

نظرات 12 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ

با یه لیوان آب؟

با یک لیوان آب همراه با یخ .. دلسترم تمام شده بود بانو ...دلم خراب شده بود بانو ...قدم زده بودم و تاپم چسبیده بود به تنم و عجیب یک لیوان آب می چسبید ..

دگم پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

سیگاااااااااااااااااااااااار؟
وای...
حالا تو پمپ بنزینم سیگار میکشی یا فقط جلو بابات میکشی؟(اشاره به جک یکی از اقوام ایرانی)

یک اشتباه فاحش است اگر جلوی پدرت که یک دیکتاتور تمام است سیگار های مارلبروهای دوست داشتنی ات رو حروم کنی ..

اوستا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

بابا روزه خوار
قبول باشه اگر این چشمان کم سو درست ببینند
می بینم که بعد از ناهار یه سیگار هم چاق کردی فکر کنم بدجور چسبیده به قول یکی از دوستان هزگز نشه فراموش سیگار بعد چائی و چائی بعد سیگار . مراقب خودت باش. دوست ناندیده عزیز

چشم های کم سویت عیان دید رفیق ...چایی اما حسش بودا اما توانش نبود که کتری و اینا بپا کرد ..
اصولا بعد از تخم مرغ زهر ماری چایی صرف نمیشود توسط اینجانب ..
نادیده هستم اما عزیز ؟؟ این دیگر نمی دانم ...

سیگاری پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ http://babylondreaming.blogfa.com

آخ آخ.ما را یاد دورانی انداختی ها.عصر خوب بی خیالی ما پانک صفتهای یک دنده.

تو همیشه همینو میگی سیگاری .. همیشه یادت می افتد خاطره ایی از حرفای من .. زبان که می گشایم و تر که میشود این لبان تو گویی ستاره ایی چشمک میزند از خاطره های دور در اون ذهن سیگاری ات ..
عجیب هوس کردم شایان رو تو روزی روزگاری غرب ... اونجا که به زن خوشگله میگه چه اشکالی داره یه شیشه عرق ورداری بری بین کارگر ها و حالا اونا دستی هم بهت بکشن .. آخه اونا مردن .. م___________________رد ...

شریعتی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://dasthayeman.blogfa.com

سلام
خوبی تو ؟
بی معرفت غیبت داری !!!؟
ما رو تحویل نمی گیری آب جی ؟!
تو باز نسبت به من خیلی خوبی هان ...
حرفات رو راحت می زنی ... احساست رو و خودت روخالی می کنی و حرفای دلت رو ...
من حرفای خود خودم رو هیچ وقت نمی تونم بزنم ...
...
منتظر به روز شدنت هستم با این چند تا پستی که نیامده ای بخوانی !!!!
...
به امید خدا
خوش باشی

میام باور کن ..
میام و آستانه پر از عشق می شود ...

نیکا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://roozhaye-yek-dokhtar.blogfa.com/

دوست دارم عکس ها تو ....
خیلی خیلی....
...

عماد جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ http://greysaint.blogfa.com

اه لعنتی. توی عکس دنبال تو یا نشونه ای از تو گشتم یه کمی یه چیزایی بود اما نسبت بهت حریص شدم. انتظار داشتم خیلی بیشتر ازت ببینم. هنوز هم برام یه چیز عجیب هستی که خیلی دوست دارم کشفت کنم. اما ... از این می سوزه که شاید تا به حال توی خیابون شریعتی یا هر جای دیگه ای از کنارم رد شدی اما من نشناختمت...

از این حریصانه ها زیاد دیدم .. حریصانه هایی که می دود دنبالم و روسریم که افتاد خلاص ...
همه چیز ته می کشد ...
حالم بد میشود و میخزم ... میخزم دورن اون منحنی شور و تا چندی بیرون نمیام ...
میل نداریم ...یاهو و جی میل واسه منحنی ها اجازه صدور نمیدهد ...
سفر سلامت ..

مه سا بادوم جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.baadoom.blogfa.com

پس چنگالت کو تنبل؟؟؟ها؟

وا......ه ...
کی با تخم مرغ چنگال ور میداره .. هان؟ ها؟ ها؟؟

ارمین جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.fearoftheknowing.blogfa.com/

خاکستر سیگار,بشقاب و قاشق کثیف,لیوانی که عجیب شبیه لیوانهای ماست!و یک عکس گرفته
برای چه؟
نصیحتت کنم وقتی خودم گاهی اوقات دلم میگرد.بگذارد بگیرد تا بمیرد

آرمین نیگاه کن ..نیگاه این دستم _ .. طرفت دراز شده که همچین جنوبی بفشاره دستات رو ... خوبی تو ؟؟ بعضی وختا یادت می افتم پسر ....رفیقت چطوره ؟؟روبه راهی ؟؟
نوچ .. میدونم که نصیحت نمیکنی تو ...تو داداش کوچولوی خودمی مرد بزرگ .. با هم گپ میزنیم نه نصیحت ... که این نیز بگذرد ...

متین شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

ناهار یا سیگار ؟!

البت هر دو با هم ...

سر عالم نمی دارم چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

سیگار خوب نیست !!! اصلا خوب نیست !!!

سیگار مارلبرو فیلتر پلاس خوب است اما ..

سر عالم نمی دارم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

اصلا خوب نیست ! نوشابه هم هخور خوب نیست ! بجاش پسته خام بخر بخور آهن داره واسه خانوما خوبه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد