با لب های درشت ـ گرسنه ام ، 

جور دیگری دوستت خواهم داشت ....

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

یه سر بهت میزنم .. البته بعدها .

آشنا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ

من همیشه تو رو می خونم از همون اولین نوشته ای که اینجا نوشتی و من اتفاقی تو رو پیدا کردم... خواندنی بودی و متفاوت... ظاهر بلاگت که خیلی ادمای مریض واسه همین میان اینجا کاملا متفاوت با چیزی بود که من در درون تو حس می کردم ... واسه همینم مشتری ات شدم

حتی یک بار هم اینجا کامنت نگذاشتم چون حرفی نداشتم همین که نوشته هاتو می فهمیدم واسم کافی بود ...
امشب هم وقتی دیدم کسی که ختم عوضی بازیه چیزی خلاف این رو به زبون میاره و بقیه رو اینگونه می دونه فقط خواستم بهت بگم.همین !

کنار قبر خویش

نفس می کشیم

می دویم

می خوریم

می آشامیم

نفس می کشیم

کنار قبر خویش !

به آدم هایی مثل تو خیلی حرفا میشه گفت ..
شعرت یاد لورکا اندخاتم ..
بر شاخه های درخت بید دو کبوتر دیدم ،
یکی دیگری بود و دیگری هیچ نبود ...

شاه آمفاکتوس سوم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ http://8hellion8.blogfa.com

به اندازه تمام برگهای آن درخت دوست دارم !!!
اخم می کنی ناراحت می شوی آه می کشی ...
یادم نبود زمستان است !!!

نوشته ات با صدای بیژن بیژنی و بارون و آسمون که غر غر میکنه قرین شد :
روز و شبم مونس تویی مونس تویی
دام را خوش آهویی خوش آهویی
چکه چکه چکه ...
دلم میخواست سرم را برگردونم اگه اونجا مثله همیشه رو کاناپه خودش نشسته باشه .. اما نیستش .. واسه همین به سیگارم یه پک عمیق تر میزنم ...
نو......چ
یادت نبود که پاییز ـ ...

متین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

و این جور ، جور قشنگ‌تری است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد