دست ـ خودم نیست ، این دل ـ لامصب فقط با تو لاس می زند ...

نظرات 5 + ارسال نظر
اوستا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام به دوست خودم
بعضی وقتا باید با این دل لامصب مخالفت کرد.
زمانه همیشه بر طبق میل ما نمی چرخه.
مراقب خودت باش
ارادتمند

میدونم ..
از امشب میخوام مخالفت کنم باهاش ..
حالا ببین

نیکا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

ای بابا...

کار من از ای بابا گذشته خواهر جان..

دگم دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://yek-adad-degom.blogfa.com/

سلام(این واسه اینکه منم جزو خواننده های با ادبت حساب کنی)
بعد هم لاس زدن یعنی چی اونوقت؟ هان؟ آیا؟(ایکون دگمی که نمیتونه بفهمه لاس زدن یعنی چی؟)





















(آیکون دگمی که میدونه لاس زدن یعنی چی....رفتم پرسیدم همی...)

من نمیدونم به تو چی بگم پسر؟؟
و خوشحال هستمی که دور و برت از این دختران و دلبرکان این مدلی نمی بینی ..
ولی هنوز هم باورم نشده است همی ..
آیکن کسی که چشاش گشاد شده استن و اینا ...
الان میخوام بیام به خونه ت سر بزنم .. هستی؟؟

متین سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

بی تو به سر نمی‌شود ..

و تازگی ها قرار است که بشود انگار ...

نیکا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

ای داد و بیداد....

ای داد و بیداد از این روزگار ....
ماه رو دادن به شب های تار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد