من صدای ژاله علو رو دوست دارم ، شما چطور ؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی حاجیانی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

اتفاقا همین الان سریال مرادبیگ رو از کانال یک دیدم واقعا خاطره انگیز بود اتفاقا ژاله علو هم تو این قسمتی که دیدم حضور داشت و همینطور مرحوم و زنده یاد خسرو شکیبایی

مگه هنوز هم روزی روزگاری رو میزاره ؟؟

mahmood سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

سمفونی باران سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

من نیز هم..هوممم.

خوبه

سیگاری چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

منم دوسش دارم الگا.

همه مااا

شهریار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

فقط توی کارتونهای زمان خودمونیم می پسندیدم
ولی صدای مرحومه نیکو خردمند چیز دیگه ایست!

باورت میشه که هیچکی واسه من ژاله علو نمیشه؟؟

TM جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://wayside.blogfa.com

یادم رفت دقیقا کدومه..جدی میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد